Khamis, 14 Oktober 2010



Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Tahniah kerana anda telah sudi meluangkan masa emas anda untuk melayari blog ini walau untuk seketika semoga segala maklumat di bawah boleh membuka hati dan minda anda untuk mengetahui “Rahsia Jus Manggis Shamelin”.

Pertama sekali pastinya anda seorang yang sihat mengambil berat tentang kesihatan diri dan keluarga anda.

Kedua pastinya juga anda sedang mencari peluang-peluang bisnes yang terlalu banyak disebarkan di dalam laman sesawang mahu pun dari orang persendirian. Tinggal cuma untuk kita buat keputusan sahaja.

Jika anda adalah termasuk dalam golongan seperti pertama dan kedua di atas, maka pilihan anda melayari laman ini adalah cukup tepat. Saya tidak tahu dari mana anda mendapat maklumat laman ini tapi saya cukup percaya semuanya telah ALLAH tetapkan dari azali lagi ke atas apa yang kita lakukan baik buruk atau baik.


Saya amat berbesar hati kiranya anda dapat meluangkan masa anda memahami dan mendalami apa yang saya catatkan setidak-tidaknya sebagai ilmu yang tidak perlu kita bayar. Tidak ada ruginya jika hendak dibandingkan dengan menghabiskan masa melayari Facebook dan lain-lain yang lebih kepada hiburan semata-mata.

Dalam kehidupan manusia lebih-lebih lagi masa sekarang yang sentiasa berisiko mendapat berbagai penyakit kronik seperti Darah Tinggi, Kencing Manis, Sakit Jantung ( Selalunya dipanggil penyakit 3 Serangkai), Kanser dan bermacam-macam lagi masalah kesihatan yang berpunca dari pemakanan seharian serta persekitaran yang tercemar dan kemerosotan sel badan akibat penggunaan peralatan elektronik seperti telefon bimbit dan komputer serta banyak lagi.

Alhamdulillah dengan kuasa dan izin ALLAH kini saya temui produk yang menjadi pelengkap dan penyelesaian kepada semua masalah saya dan keluarga, baik dari masalah kesihatan sehinggalah kepada masalah poket (tiada duit). Saya sendiri pada mulanya telah mengamalkan JUS MANGGIS SHAMELIN ini untuk menghindari masalah penyakit kronik masa kini yang menjadi pembunuh dalam diam (trend sekarang) dan juga ingin menjaga tahap kesihatan keluarga. Hasilnya memang amat menakjubkan, malah lebih menakjubkan masalah poket saya yang sentiasa kosong pun kini lebih berisi. Saya amat bersyukur kepada ALLAH dan orang yang memperkenalkan saya kepada produk ini iaitu adik saya sendiri.

Jus Manggis Shamelin ini harganya murah, mampu dibeli oleh semua orang. Ianya sangat berbaloi berbanding jika anda terpaksa menghabiskan ribuan, puluhan ribu ringgit berjumpa doktor atau pakar untuk merawat penyakit yang anda alami.


Insya ALLAH dan dengan izin ALLAH jualah Jus Manggis Shamelin dapat membantu anda jika anda masih tercari-cari produk kesihatan yang sesuai untuk anda dan keluarga anda.

Minumlah satu sudu Jus Manggis Shamelin untuk anda rasai kehebatannya, berkesan lima saat selepas minum. Tak percaya? Memang saya pun tidak percaya pada mulanya tapi memang benar kehebatannya dan telah diakui oleh para doktor kita. Anda tidak perlu ragu-ragu untuk mencuba Jus Manggis Shamelin ini kerana Jus Manggis Shamelin ditanggung Liabiliti Insuran Produk bernilai RM 1 juta kita disahkan oleh doktor produk ini memudaratkan kesihatan anda.

Inilah masanya untuk anda meningkatkan tahap kesihatan dan kewangan anda dan keluarga anda.

Pelan Pemasaran Terhebat dan Mudah Dicapai Oleh Semua

"Hijrah Untuk Berubah" "Rebutlah Kaya Sebelum Miskin"

Produk Jus Manggis ini dijual dalam pakej-pakej:


Pakej Pengguna: 1 kotak (3 botol) harga RM180 + RM10 (kos penghantaran)
Pakej Berniaga: 2 kotak (6 botol) harga RM290 (tiada kos penghantaran)

Pakej Usahawan: 28 kotak (84 botol) harga RM3940 (tiada kos penghantaran)


ANTARA BONUS YANG ANDA LAYAK DAPAT:

BONUS TAJAAN- RM40 hingga RM460 untuk setiap tajaan


BONUS PEMBANGUNAN RANGKAIAN- Pendapatan harian sehingga RM1,800 sehari

BONUS PEMBANGUNAN KUMPULAN- Pendapatan mingguan RM1,125 seminggu

BONUS PEMBANGUNAN PENGURUS ~ Pendapatan Tri-Bulanan (TABUNG KERETA) - RM15,000 + RM1,666 setiap bulan

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI IMPIAN MEMILIKI KERETA MEWAH ?


SERTAI CABARAN 4M ( MOBIL MEWAH MAMPU MILIK)

DALAM MASA 3 BULAN DENGAN 4 LANGKAH MUDAH.

LANGKAH PERTAMA:


>PENDAFTARAN MELALUI BELIAN PRODUK (SEKALI SEUMUR HIDUP)


>MODAL BERNIAGA ~ BOLEH BERMULA DENGAN RM290.00 SAHAJA.


LANGKAH KEDUA:


>PERKENALKAN/MENAJA KEPADA 2 ORANG KENALAN
- MINGGU PERTAMA SEORANG DAN MINGGU KEDUA SEORANG BERGANTUNG KEMAHUAN ANDA.


LANGKAH KETIGA:


>MEMBERI KOMITMEN ~ SEKURANGNYA PASTIKAN ANDA DAN RANGKAIAN SENTIASA MENDAPAT MAKLUMAN TERKINI SYARIKAT

LANGKAH KEEMPAT:


>MENDUPLIKASI ~ PASTIKAN RANGKAIAN MENGIKUTI LANGKAH 1 HINGGA 4 SELAMA 12 MINGGU @ 3 BULAN UNTUK MENCAPAI IMPIAN MEREKA JUGA.

JIKA ANDA MENCAPAI SEKURANGNYA 30% DARIPADA MATLAMAT DI ATAS , MAKA ANDA SUDAH LAYAK UNTUK MEMILIKI KERETA MEWAH (SEPERTI MERCEDES/BMW ) DI SAMPING BONUS-BONUS TERKUMPUL .


SIAPA ANDA???

 Adakah anda seorang bercita-cita tinggi dan mempunyai impian untuk berjaya seperti ingin memiliki kereta mewah BMW @ Mercedes?

 Sudah pelbagai benda yang anda cuba dalam hidup namun masih gagal dan menemui jalan buntu!

 Graduan Universiti yang sedang susah mendapat pekerjaan di zaman kegawatan ekonomi!

 Anda diberhentikan kerja atau mangsa keadaan ekonomi yang tidak menentu!

 Anda dianggap oleh rakan-rakan dan ahli keluarga sebagai seorang yang tidak berjaya!

 Anda tidak mempunyai wang simpanan dan menanggung banyak beban hutang

 Anda mempunyai pekerjaan tetap dan agak menarik tetapi pendapatan anda adalah mustahil untukmenjadikan anda kaya walaupun anda bekerja hingga pencen atau seumur hidup!

Jika anda dan bersedia dan ingin menjadi usahawan bersama kami di Shamelin, langkah pertama anda cuma sms: Nama penuh, no k/p dan alamat tempat tinggal. Kami akan mengaturkan pertemuan dengan anda.


Produk yang telah dipesan akan di pos melalui pos laju @ penghantaran cepat ke alamat anda dalam masa 24 jam selepas pengesahan bayaran.
Proses pendaftaran sebagai ahli akan dilakukan segera sebaik saya menerima maklumat yang diperlukan. Lain-lain akan saya proses kemudian.

Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan